Kolik stojí hodina Vašeho marketingového poradenství?

Nic. Ani korunu. Narozdíl od jiných firem tohoto typu u nás platíte jen za konkrétní výsledky naší práce, tj. např. strategii, inzerát, webdesign, slogan, logo…

 

Budu Vašemu poradenství rozumět? Jsem odborník ve svém oboru, ale ne na marketing…

Nemusíte se bát, hovoříme česky. Nebudeme Vás ohromovat „dedlajny“, „fíčrs“ nebo „kost per trausnd“ a nebudeme nechápavě kroutit hlavou, že případně nechápete. Zcela naopak. Naší filozofií (i když to není v našem oboru obvyklé) je to, že jako zákazník musíte bezezbytku pochopit každé slovo, všechno pro Vás musí být jednoduché, logické a snadno pochopitelné. Pouze tak se k něčemu společně propracujeme.

 

Ale já už reklamu dělám, na co potřebuji Vás?

Ve zkratce řečeno, reklama je jen jedna drobná součástka v mohutném soukolí marketingu. A k čemu by bylo člověku kolo z převodovky, když by mu chyběl zbytek auta? Nyní si prosím zaměňte „kolo z převodovky“ za „reklamu“ a „zbytek auta“ za marketing – tak nějak to zhruba je v praxi.

 

Jsem pro Vás vhodným klientem?

My víme, pro koho jsme vhodní. Posouzení necháme na Vás.

 

Zákazník, na kterého jsme zacíleni:

- není zcela spokojený se současným stavem firmy a hledá další možnosti pro její růst a expanzi

- tuší, že marketing je důležitým nástrojem, který zvyšuje efektivitu firmy – nemá vlastní specializované marketingové oddělení nebo ví, že by toto potřebovalo „nalít čerstvou krev“, aby podávalo lepší výsledky

- nevěří na zázraky, které by bez investic a práce přinesly zisky

- ale současně ví, že dobrý nápad a kvalitní strategie mohou porazit i mnohonásobně silnější armádu konkurentů

 

Pokud se ve výše uvedeném alespoň trochu poznáváte, je pravděpodobné, že pro Vás budeme vhodným partnerem. A zřejmě bude zajímavé se setkat a probrat, čím pro Vás můžeme být užiteční. Stačí, když nám napíšete nebo zavoláte.