|
Proč je lepší někdy nechat tužku na stole?Všimli jste si, že spousta firem na webu, v letácích, katalozích apod. říká co vlastně dělá (vyrábí, poskytuje…)? Ano prakticky každý. To je dobře, protože potenciální zákazník ví, co firma nabízí. Ale…
Představte si aukci. Něco chcete. Přihazujete. Konkurence přihazuje. Jednoduše – kdo přihodí nejvíc, vyhraje. Konec a hotovo.
V takovéhle aukci jsou Vaši potenciální zákazníci. Zákazníci jsou ta výhra. A je spousta přihazujících firem. Všichni konkurenti společně s Vámi zvedají ruce. Všichni chtějí vyhrát nové zákazníky. Ale vítěz je jenom jeden. Buď Vy, nebo oni.
Stačí potom pouze říct, co firma dělá? Když to samé nebo něco podobného nabízí spousta jiných firem?
Nestačí!
Tvorba textů, sloganů apod. tedy najednou hraje důležitou roli. Pro firmu je většinou v takové chvíli nejlepší položit tužku na stůl a nechat ji tam. Firma je odborníkem na to, co dělá. Není specialistou na tvorbu textů.
To jsme my. Analyzujeme konkurenci. Analyzujeme Vašeho zákazníka.
Víme, že slova jsou silná zbraň a podle toho s nimi zacházíme. Najdeme pro Vás ta, která budou zbraní vítěze. Oslovíme zákazníka cílevědomě, promyšleně a efektivně, aby si vybral Vás. |