|
Než se začtete do výčtu našich služeb, podívejte se prosím nejprve sem, abyste zjistili, k čemu jsou vlastně dobré. Pokud už v tom máte jasno, čtěte prosím dál.
Marketingová strategiePředstavte si, že jste v neznámých horách a potřebujete se dostat do nejbližšího města. Máte-li mapu a kompas, je to snadné, v opačném případě… Marketingová strategie je právě tou „mapou a kompasem“. Sice nemáte konkrétní výsledek (ještě nejste v cílovém městě), ale víte jak a kudy – a to je důležitější než cokoliv jiného. Zjednodušeně řečeno, marketingová strategie popisuje co říkat, jak to říkat a proč to tak říkat. Není to konkrétní grafika, slogan nebo logo, ale popis, jak se k nim dostat tak, abyste nezabloudili, ale vydali se tou nejkratší a nejefektivnější cestou.
CID (firemní identita)Opět zjednodušeně řečeno: co je to logo a co o vás říká nebo neříká. Proč byste možná mohli potřebovat nové nebo upravit stávající. Proč je důležité mít grafický manuál a podle něj sladěné všechny firemní materiály… atd. atd. Dobrá značka s dobrým jménem a dobře graficky vyjádřená prostě dobře prodává. A naopak.
Brand Building (budování značky výrobku)Zatímco CID (viz výše) se věnuje budování obrazu o firmě, Brand Building se soustřeďuje na samotné produkty, to, co nabízíte svým zákazníkům (ať už jsou to výrobky, služby nebo cokoliv jiného). Odpovídá tedy na otázky: v jakém tržním prostředí se Váš produkt pohybuje? Co je potřeba udělat pro to, aby byl pro zákazníky přitažlivější, neodolatelnější a lepší? Jak zařídit to, aby si zákazníci vybrali právě vás a ne konkurenci?
Grafika, webdesign, copywriting (texty)Ano, to vše samozřejmě umíme. A pokud jste již četli kapitolu „Nestačí! Nestačí“, víte, že to umíme a děláme jinak.
…a zbytek reklamyUmíme také nakoupit reklamní prostor (inzerci, rozhlasové a TV spoty apod.) za velice dobré ceny. Umíme produkci, tj. jsme schopní Vám zajistit kvalitní tisk a výrobu různých materiálů – opět za velice dobré ceny a zejména kvalitně. Pokud potřebujete ještě něco jiného, je pravděpodobné, že to umíme také, ale nechtěli jsme Vás zahlcovat výčtem toho všeho, s čím máme za ty spousty let zkušenosti. Zeptejte se nás, napište nám nebo rovnou zavolejte. |