Konkurenční výhoda?

 

Příběh z naší praxe.

Ozval se nám klient, že by potřeboval popostrčit prodeje směrem nahoru.

Podívali jsme se na jeho stránky, na materiály, které nám poslal…

 

….a na první jednání jedeme s pocitem, že firma vyrábí takové obyčejné, průměrné zboží. To nevadí, s tím si umíme poradit taky.

 

Na schůzce jsme naprosto zaskočení tím, když majitel firmy začne vyprávět o svém produktu. Vždyť to je přece bomba!

 

A tak se ptáme: proč nemáte to, co nám říkáte, na titulní straně webu a titulní stránce propagačních materiálů? „Ale vždyť já tam píšu, co vyrábíme,“ v první chvíli reaguje majitel. Pak mu to dojde.

Má tam skutečně jen napsané; co vyrábí. Ale ne to, v čem je to dobré, unikátní a jedinečné.

 

První věc, kterou musí každá firma říct svým zákazníkům, je KONKURENČNÍ VÝHODA.

Proč přesně by si měl zákazník koupit tohle a ne něco od konkurence.

Někdy není jednoduché jí najít, ale to my umíme. Je to jedna z nejdůležitějších disciplin marketingu.

A občas na ní zapomínají i velké firmy s rozsáhlým marketingovým oddělením.